Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Helgen!

Av Sandra Larsson - 10 september 2012 20:52

I lördags fyllde Hannas farbror Daniel år så vi var dit för grattade han och där bjöds det på gofika! Hanna tycker alltid att det är roligt att vara där och busa med Noralill :) Sötungar! Å sötfian Klaralily mös på med sin farbror lite :) Nora, som den söta storasyster hon är, och Hanna hjälptes åt att underhålla Klara när hon låg i sin vagga. Sötisar!

Efter besöket i Gällö for vi till Västanede för att hälsa på Manne och Carro som köpt ett Hus där. Det var ett gulligt litet hus som kommer bli fint med lite kärlek :) Det bjöds på Tacos där, vilken tur vi hade då! Hanna stojade på och röjde runt där i huset, busunge! Tillslut blev hon så trött att vi tog och for hemåt men innan vi for hem tog vi en sväng till Hannas farfar och Marie i stugan. Hanna provade farfars hängmatta :) Det var kul!

Söndagen var väl inget att hänga i julgranen direkt. Dennis var iväg på sitt måste och jag och Hanna var hemma å gjorde våra måsten... Jo en rolig sak gjorde vi iaf! Jag visade Hanna hur man bygger torn med hennes koppar, hon lyckades med tre, fick bild på två :) Duktig tjej hon!

Hanna håller på att få en till tand så hon har varit lite kinkig ett par dagar nu och idag var hon snorig. Hon blir så påverkad av att få tänder, stackarn :(

Iaf så gjorde jag spaghetti och köttfärssås till Hanna idag, mmmm Mmm nam Mmm hördes det genom hela middan :) Det var alltså uppskattat!

Imorn blir det babysim, det ser vi framemot!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Larsson - 9 april 2014 19:55

Jaha! Jag måste nog bli bättre på att uppdatera här om jag ska fortsätta skriva, vilket jag vill! Det blir liksom så mycket som glöms bort nör jag inte skriver så ofta och anledningen till att jag skriver är ju för att kunna komma ihåg (och att dela ...

Av Sandra Larsson - 4 februari 2014 22:43

Tar vid lite där jag slutade.. Skrivuppgiften som skulle göras i början av januari var en mardröm.. Men den är inskickad och betyg på den väntas komma 10/2. HOPPAS HOPPAS det gick vägen :) I inlägget innan detta skröt jag så om hur Hanna somnade s...

Av Sandra Larsson - 27 december 2013 20:16

Vad blev det av veckan innan jul? Måndag, plugg. Tisdag, fixade lite hemma inför jul och pluggade.     Onsdag plugg och skulle träffa Frida men det blev inte av, torsdag var Hanna och Dennis ledig så vi var på öppna förskolan med Madde, Ronja oc...

Av Sandra Larsson - 15 december 2013 19:57

Ojdå! Nu blev det en liten för lång paus från bloggandet... Vet inte riktigt vad jag ska skylla på men jag har haft mycket att göra, varit trött och min mobil (som jag brukade skriva från) dog. Men jaaaa, iaf!Jag har haft praktik på Socialtjänsten om...

Av Sandra Larsson - 3 augusti 2013 21:14

Jag skrev sist om Hannas potträning och skröt om hur duktig hon hade varit... Meeeeen, nu har vi tagit en paus ;) Jag höll på att bli galen av att torka så mycket kiss... Nu kör vi på lite lugnare och låter henne gå blöjfri någon timme ibland, nån da...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards