Direktlänk till inlägg 13 juli 2013

Bajs!

Av Sandra Larsson - 13 juli 2013 21:01

Vi har inte gjort så mycket sen sist jag skrev. Men några saker har jag iaf att skriva om :)

Bittan, Elin, Gustav och Mamma kom in en dag för att fira Freja. Vi hade picknick i Björkbackaparken och Ronja å hennes föräldrar gjorde oss sällskap :) (Dennis jobbade..) Det var en solig o fin dag som fylldes med busiga ungar och gofika!

Vi var till Kälarne förra helgen och hälsade på Hannas farfar och Marie. Vi sov där från lördag till söndag. Det gick jättebra och det är skönt att Hanna inte är så blyg å så längre :) Hanna och jag fiskade från bryggan och fick en fisk :) Efter det blev det tjat om att fiska ;) Vi var o fika lite med ett gäng härliga människor också! Vi tog även premiärdoppet i sjön för i år när vi var i kälarne. För Hanna var det ju allra första gången hon badade i en sjö :) Hon kastade sig i som en galning från bryggan, fast det var iskallt!!! Söt :D

Mamma kom in en dag och hängde med oss. Det blev en massa surr och bus ute med lite jorgubbsfika :)

Vi har varit ute och lekt i parker, cyklat och busat med vänner :) En skön sommar hittills (om man kan kalla det sommar...). Efter nästa vecka har Dennis semester! Längtar!!!

Nu till det allra viktigaste som jag måste berätta! Vi har börjat pottränat Hanna nu. Det går faktiskt ganska bra (peppar peppar). Vi har berättat för henne att när man är hemma behöver man ingen blöja och hon går med på det. Men det har blivit mycket torka kiss och tvätt den här veckan som vi kört detta under.. Igår gjorde hon nummer 2 och idag nummer 1 i pottan! Hon blir liksom lite förvånad själv när det händer.. :P Duktiga lilla tjejen! BAJSA TOTTAN gick hon runt o sa resten av kvällen, o fnissa :)

Älskade unge!!! <3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Larsson - 9 april 2014 19:55

Jaha! Jag måste nog bli bättre på att uppdatera här om jag ska fortsätta skriva, vilket jag vill! Det blir liksom så mycket som glöms bort nör jag inte skriver så ofta och anledningen till att jag skriver är ju för att kunna komma ihåg (och att dela ...

Av Sandra Larsson - 4 februari 2014 22:43

Tar vid lite där jag slutade.. Skrivuppgiften som skulle göras i början av januari var en mardröm.. Men den är inskickad och betyg på den väntas komma 10/2. HOPPAS HOPPAS det gick vägen :) I inlägget innan detta skröt jag så om hur Hanna somnade s...

Av Sandra Larsson - 27 december 2013 20:16

Vad blev det av veckan innan jul? Måndag, plugg. Tisdag, fixade lite hemma inför jul och pluggade.     Onsdag plugg och skulle träffa Frida men det blev inte av, torsdag var Hanna och Dennis ledig så vi var på öppna förskolan med Madde, Ronja oc...

Av Sandra Larsson - 15 december 2013 19:57

Ojdå! Nu blev det en liten för lång paus från bloggandet... Vet inte riktigt vad jag ska skylla på men jag har haft mycket att göra, varit trött och min mobil (som jag brukade skriva från) dog. Men jaaaa, iaf!Jag har haft praktik på Socialtjänsten om...

Av Sandra Larsson - 3 augusti 2013 21:14

Jag skrev sist om Hannas potträning och skröt om hur duktig hon hade varit... Meeeeen, nu har vi tagit en paus ;) Jag höll på att bli galen av att torka så mycket kiss... Nu kör vi på lite lugnare och låter henne gå blöjfri någon timme ibland, nån da...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards