Alla inlägg under oktober 2012

Av Sandra Larsson - 16 oktober 2012 21:56

Idag var jag ledig så det var lite som att vara mammaledig igen :) Dennis fick sovmorgon och jag och Hanna hade morgonmys!


Sen tog vi alla tre en sväng på stan innan vi gick till Dennis mormor och grattade henne på födelsedagen. Hanna sprang omkring och charmade både henne och hennes besökare ;) SÖTUNGE!!! :D


Sen hade vi lite kvällsmys innan hon tog och somnade <3


Tillbaka till verkligheten igen imorgon.


Å just!!! Imorse när vi vaknat hade det snöat :D
Av Sandra Larsson - 15 oktober 2012 22:12

Men shiiit! Vad tråkigt det är att sitta och lyssna hela dagarna... Hoppas det inte tar allt för lång tid att komma in i det igen.

Alltså att på måndagmorgon kliva upp och göra sig klar för att sedan gå hemifrån var en märklig känsla... Att lämna Hanna som varit med mig varje dag, utom 2, sedan hon föddes var inte ett dugg roligt :( Kunde inte släppa henne ur mina tankar på hela dagen! Vid lunch var hon och Dennis på Öppna förskolan så jag sprang ner dit och kramade lite på henne :) innan det var dags för föreläsning igen... Sen när jag väl kom hem var det såååå kul att se henne :D

På tisdagen kom Hanna och Dennis upp på campus och käkade lunch med mej! Det var mys!

Sen var det två tråkiga dagar.

På fredagen var jag ledig! Då varder mysdag med Hanna på förmiddagen och på eftermiddagen for vi till Bräcke för att gratta Sofie som fyllde 25 år! Där bjöds det på supergod middag och fika! Mamma och Thomas kom på kvällningen också, det var kul att träffa dom, det var länge sen sist eftersom dom varit i Thailand å så.. Det blev en bra dag!

Lördan var en hemmamysdag! Dessutom kom Frida och Tommy förbi på fika :) Äntligen fick vi till det ;)

På söndag var en till hemmamysdag! Thomas och Hampus kom en sväng på lite fika å bus :)

Idag slutade jag tidigt så när jag kom hem tog jag med mig Hanna ner på Öppna förskolan för lite bus! Där träffade vi Marielle och Hampus :) Kulkul!

Alltså Hanna! För drygt en vecka sedan kunde hon ta några steg själv men nu springer hon omkring mer än hon kryper :D Hon är så duktig! Och hon blir superglad själv med :)
För ett tag sedan skrev jag att hon sov dåligt men IOM att jag skrivit det så har hon sovit bra nästan varje natt! Imorse tex sov hon till 8 och då hade hon ätit välling vid 5, duktig tjej!! <3
Älsklingen!

Imorgon är jag ledig, får se vad den dagen har att erbjuda! Kanske snö :)

Av Sandra Larsson - 7 oktober 2012 20:58

*djup suck*
Vad fort veckan gick! Usch!!! Men vi hade bra dagar iaf. Lekte, stojade och mös hela veckan :)
Måndan var det hemmabus. På tisdag var det badbus, med pappan och mamman kollade på. Ett snabbt dopp blev det få Hanna var superledsen, men ett dyk blev det iaf och vi fotade under vattnet, det var häftigt! Foto kommer. Onsdag, hemmamys och lite utelek! På torsdagen fyllde Hanna 11 månader o.O och då var vi på öppna förskolan. Där träffade vi Hampus och Marielle, trevligt trevligt :) Hanna blev biten i huvudet av en liten pojke... Fredagen var vi hemma. På lördag var vi till Gällö och kikade lite ;) Och var iväg till Kilnäset med familjen Nilsson/Kristoffersson, det var mysigt! Dock var Hanna SUPERtrött och det är ju som det är. Idag... En göramassamåstendag var det... Tvätta och stöka.. Och lite mysbus med såklart :)

Imorgon börjar pluggandet... Delade känslor om det... Första kursen jag hoppar på är om missbruk, det kan ju vara intressant. Vi får väl se hur det går!

Nu ska jag tvätta lite mer...

Lite Hanna uppdatering!
Nu kan hon gå korta bitar själv!!! :D Idag ställde hon sej upp utan att ta hjälp av något! säkert massa mer men det var de stora sakerna :) <3 mitt lillhjärtat!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards