Direktlänk till inlägg 17 april 2013

April!

Av Sandra Larsson - 17 april 2013 22:43

Fina soliga, töiga april, nu är det våååår!!!

Påsken var supermysig! Vi var på björnsjön och mös i det fina vädret. Hanna hade en perfekt dag med pulkåkning, skoteråkning, korvgrillning och mys med en del ur familjen :) Suuuuper!

Resten av påsken spenderades med en mys på badet och lite annat bus i badhusparken! Och Hanna sa mormor för första gången ;)

Hanna har varit hemma en vecka sen sist jag skrev. Hon hade 40 graders feber och hemsk hosta. Hon sov på mig i soffan nästan en hel dag. Dagis baciller är inte att leka med! Men nu mår hon iaf bra och är glad! Hon har blivit så bra på att prata den senaste tiden :) Lär sig nya ord och och provar sätta ihop dom :) Sååå söööt!

Nu när våren kommit har jag å tjejen fått en anledning att shoppa ;D Gallonisar, gallonhandskar, stövlar, skaljacka och skalbyxor har vi varit å köpt. Nu må hon ju kunna busa ute i alla väder på dagis :)

C-uppsatsen... Ja nu har jag skickat in den inför opponeringen.. Det blir ju en erfarenhet.. Jag vet inte riktigt vad man ska vara beredd på inför opponeringen men det går väl kanske bra. Det är en massa arbete med denna uppsats.. Är lite trött nu faktiskt och än är det inte över. Men allt är inte kvar iaf :)

I helgen var vi på Djungelhuset och busade med Hampus och hans mamma o pappa! Kulkul :) Hanna fick en kompis som visade henne runt bland tunnlarna :)

Just nu har vi två små tjejer sovandes i sovrummet. Freja är här o hälsar på :) Det är så gulligt att se när det är kusin mys o bus här på dagarna! Å snart kommer väl en liten kusin till ;)

Idag var vi iväg till fotograferna och modellade lite! Det är roligt och blev många fina bilder :)

Å förresten, Dennis får jobba lite längre!!!!

Lägger upp några fler foton från mobilen, det blir inte så många längre då jag köpt en liten digitalkamera jag fotar med nu. Jag ska försöka ta mig tid och lägga över de bilderna på datorn och dela med mig lite :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Larsson - 9 april 2014 19:55

Jaha! Jag måste nog bli bättre på att uppdatera här om jag ska fortsätta skriva, vilket jag vill! Det blir liksom så mycket som glöms bort nör jag inte skriver så ofta och anledningen till att jag skriver är ju för att kunna komma ihåg (och att dela ...

Av Sandra Larsson - 4 februari 2014 22:43

Tar vid lite där jag slutade.. Skrivuppgiften som skulle göras i början av januari var en mardröm.. Men den är inskickad och betyg på den väntas komma 10/2. HOPPAS HOPPAS det gick vägen :) I inlägget innan detta skröt jag så om hur Hanna somnade s...

Av Sandra Larsson - 27 december 2013 20:16

Vad blev det av veckan innan jul? Måndag, plugg. Tisdag, fixade lite hemma inför jul och pluggade.     Onsdag plugg och skulle träffa Frida men det blev inte av, torsdag var Hanna och Dennis ledig så vi var på öppna förskolan med Madde, Ronja oc...

Av Sandra Larsson - 15 december 2013 19:57

Ojdå! Nu blev det en liten för lång paus från bloggandet... Vet inte riktigt vad jag ska skylla på men jag har haft mycket att göra, varit trött och min mobil (som jag brukade skriva från) dog. Men jaaaa, iaf!Jag har haft praktik på Socialtjänsten om...

Av Sandra Larsson - 3 augusti 2013 21:14

Jag skrev sist om Hannas potträning och skröt om hur duktig hon hade varit... Meeeeen, nu har vi tagit en paus ;) Jag höll på att bli galen av att torka så mycket kiss... Nu kör vi på lite lugnare och låter henne gå blöjfri någon timme ibland, nån da...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards