Alla inlägg under december 2012

Av Sandra Larsson - 17 december 2012 21:43

Jag lääängtar! :)

Vi har haft det bra å dåligt sen sist...
Det dåliga... Jo förra veckan hade hela familjen vinterkräksjuka vilket inte var roligt + att jag hade hemtenta... Den kändes ju inte riktigt 100 när jag lämnade in den men efter den helvetesveckan är jag glad att jag hade något att lämna in alls!

I helgen fyllde mamma år! Vi var dit å grattade henne å fika lite! Det var mysigt :) Sofie, Freja, Momma, Belle å Thomas var där med! Efter det var vi till gällö å käkade middag med Dennis bror å hans familj, det är alltid mysigt att vara där, å Hanna gillar Nora så mycket :) Springer efter henne som en liten svans ;)
Hanna fick en julstrumpa av sin mommommom åxå :) En jättefin!

På söndagen var sista Babbysimmet för denna termin. Hanna var lite tjurig men tyckte det var kul att hoppa från madrassen! Hon har gillat det två gånger nu, sitter å flina å sen så plumsar hon i :) SÖTUNGE!

Jag vet inte om jag skrev det men jag fick iaf godkänt på missbrukstentan!
En ny kurs börjades idag, här är det Inge julledigt heller... Suck...

Vi har varit på dop för lilla Max! Det var roligt att få vara med på hans dag, å Hanna tyckte det var riktigt kul å sprang omkring hela eftermiddagen o jagade de andra barnen :) Vi var på Jamtlis julmarknad! En ny favvorätt för Hanna är iaf kolbulle :) Hon åt nig en kvart själv, med lingonsylt!

Jul!!! Jag längtar :) Haha :D
Är klar med alla klappar sedan länge! Nu är det bara inhandlande av maten och köttbullsrullande, skinkkokning å lite annat stök kvar. Det ska bli så mysigt!

Hanna har blivit så stor! Min älskling!!!

Av Sandra Larsson - 2 december 2012 21:38

Idag är det första advent och vi har haft en mysig dag :) Vi började med babysim vilket gick jättebra! Lite dyk och simning blev det! Hanna hoppade från madrassen första gången idag och kanske det sista också.. Hon tyckte inte det var nå kul.
Efter badet gick vi och fika med Madde, Thomas och Ronja :) Sen gjorde vi sällskap på julskyltningen. Det var ju mysigt men den var ganska kass faktiskt...
Efter det tog jag, Madde och tjejerna en prommis till Ica maxi. Grabbarna tog bilarna. Där skildes vi åt efter en mysdag :)
Vi tog och gjorde en älgstek när vi kom hem, det blev mums!

Vad mer har hänt sen sist jag skrev då?

Sofie med familj har flyttat in till stan :) Hoppas vi kan ses lite oftare nu då!

Jag och Hanna blev intervjuade av ÖP :) om årets julklapp som är hörlurar..

Hanna har varit ute och lekt i snön för första gången :) Det tyckte hon var roligt men lite klumpigt med overallen.

Idag fixade vi sista julklappen, skööööööönt att vara klar! Längtar till jul nu :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards