Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra Larsson - 28 mars 2013 22:08

Ny har jag inte skrivit på länge... Det har varit några jobbiga och intensiva veckor. Vi har alla varit förkyld om vart annat och som om inte det var nog fick vi en släng med magsjuka var också... :( Och samtidigt som det här skriver jag c-uppsats..! Jobbigt kan man ju säga.. Men just nu när jag sitter här och skriver mår vi bra! :) Det är uppsatsen som pressar mig lite just nu, men är en aning omotiverad.. Men jag måste väl ta tag i den..

Vad mer sen sist då? Om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt.. :P Kommer inte ihåg. Men Hanna går på dagis och det går bra! Nu gråter hon inte när jag lämnar henne, hon är väl inte jätteglad men ändå, och det är skönt :) Dennis jobbar o står i men som det ser ut så blir inte det så länge till :( Jag har sökt sommarkurser och hoppas kunna plugga i sommar om jag inte hittat något jobb.

Nu är det påsk! Å vad skönt att våren kommit! Det är så härligt att höra vattnet droppa av taken och se snön försvinna!
Imorgon drar vi på bad med Ronja o hennes pappa å mamma :) Det blir kul! Var länge sen vi badade nu IOM vi inte anmält oss på någon ny babysimperiod.. Kanske vi börjar till hösten igen. På lördag drar vi till hemtrakterna å träffar lite familys! Det blir skoj! Fiska, grilla, sola o leka! :) Sen får vi se vad påsken har att erbjuda!
Nu ska jag fortsätta sucka över hockeyn lite ;)
Lägger ut lite bilder jag har på mobilen från den tid som gått sedan sist jag skrev.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards