Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Hipphipp!

Av Sandra Larsson - 28 augusti 2012 20:55

Igår fyllde Dennis år, 29! Så i söndags bakade jag en jordgubbstårta åt honom, som blev supergod! Igår var jag och Hanna även iväg och kollade på en Emmaljunga sittvagn som hon kan använda som sovvagn på loftgången, den hon har nu är ju en liggvagn och den är för liten, och sen kommer hon kunna ha den som dagisvagn om det skulle behövas. Iaf var den fin så vi köpte den :) Bild kommer. Sen for vi hem och gjorde en tårta till så det inte blev för lite. Till födelsedagsmiddag hade Dennis önskat sej hemgjorda köttbullar med potatis, gräddsås och lingonsylt. Så det var bara att rulla på de! Till middan fick vi sällskap av busungarna Noralill, Klaralily och deras föräldrar :) Under kvällen kom massa folk och fikade och grattade Dennis! Av mig och Hanna fick Dennis 3 t-shirtar och en mugg med Hanna på. Det blev en bra dag :)

Idag har Hanna börjat babysim igen! Den här gången går vi på SK Ägir istället för badhuset, vi har hört att det är bättre och efter idag känns det verkligen så! Vi går med Ronja, Madde och Thomas och vi sa det efter lektionen idag att det vi gjorde idag var lika mycket som vi gjorde nästan på alla sju lektionerna vi hade i våras på badhuset... Så nu känns det bra! Hanna hade roligt, hon älskar ju att bada!

Imorn kommer Sofie och Freja in, då blir det lite tjejhäng :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Larsson - 9 april 2014 19:55

Jaha! Jag måste nog bli bättre på att uppdatera här om jag ska fortsätta skriva, vilket jag vill! Det blir liksom så mycket som glöms bort nör jag inte skriver så ofta och anledningen till att jag skriver är ju för att kunna komma ihåg (och att dela ...

Av Sandra Larsson - 4 februari 2014 22:43

Tar vid lite där jag slutade.. Skrivuppgiften som skulle göras i början av januari var en mardröm.. Men den är inskickad och betyg på den väntas komma 10/2. HOPPAS HOPPAS det gick vägen :) I inlägget innan detta skröt jag så om hur Hanna somnade s...

Av Sandra Larsson - 27 december 2013 20:16

Vad blev det av veckan innan jul? Måndag, plugg. Tisdag, fixade lite hemma inför jul och pluggade.     Onsdag plugg och skulle träffa Frida men det blev inte av, torsdag var Hanna och Dennis ledig så vi var på öppna förskolan med Madde, Ronja oc...

Av Sandra Larsson - 15 december 2013 19:57

Ojdå! Nu blev det en liten för lång paus från bloggandet... Vet inte riktigt vad jag ska skylla på men jag har haft mycket att göra, varit trött och min mobil (som jag brukade skriva från) dog. Men jaaaa, iaf!Jag har haft praktik på Socialtjänsten om...

Av Sandra Larsson - 3 augusti 2013 21:14

Jag skrev sist om Hannas potträning och skröt om hur duktig hon hade varit... Meeeeen, nu har vi tagit en paus ;) Jag höll på att bli galen av att torka så mycket kiss... Nu kör vi på lite lugnare och låter henne gå blöjfri någon timme ibland, nån da...

Ovido - Quiz & Flashcards