Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Sandra Larsson - 30 augusti 2012 21:10

   Igår hade jag och Dennis varit förlovade i 11 år. VAD HÄNDE!!! Var tog tiden vägen? Älsklingen kom hem med fina röda rosor till mej :) Och vad hade jag till honom? INGENTING!!! Bah! Det var det första jag tänkte på när jag vaknade men glömde bort under dagen... Jag hade tänkt köpt lite gotta till honom men så blev det inte. Men jag var iaf extra snäll mot honom under kvällen :) Mitt stora hjärta! <3


Så igår... Hanna provsatt sin nya vagn. Efter det spenderades hela dan med Freja och Sofie! Sofie klippte sig och jag tog hand om Freja :) Det var mys, och kaos då Hanna blev lite svartsjuk och ville sitta med mej hon med.. Det är ju faktiskt rätt skönt med ett barn ;) Efter frissning laddade vi energi inför lite klädshoppning till Freja och Sofie. Tiden går fort med två små tjejer å sp var den dagen slut. Mysigt var det iaf :) Å Hanna var så snäll och försiktig med Freja, pussades å så :) Ja på moster Sofie med!


Idag sov Hanna i sin nya sov/dagisvagn. Jag trodde ju att det skulle gå dåligt, att hon skulle vägra att sova i den men hon somnade lätt och sov som en stock :)
När hon vaknat åt vi lunch och gick på öppna förskolan med Madde och en kompis till henne, och deras barn förståss :) Det var kul! Dom gillar verkligen att busa omkring där bland alla barn och leksaker :) Hanna tog sej en tripp runt där, en liten upptäcktsfärd! Som alla andra gånger vi varit där så var ju sångstunden höjdpunkten på dan för Hanna :) Vi busade lite till, fikade och gick hem. Hanna sov igen i nya vagnen :) (lättad mamma). Kvällen har spenderats till lite måsten som storhandling å så... Nu sover lillhjärtat mitt och kag ska se en film! Ser fram emot imorgon, ännu en dag med min älsklingsbebis!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards