Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Sandra Larsson - 10 januari 2013 22:35

Igår fyllde jag år! Det är roligt med kalas men inte att bli äldre :P
På förmiddagen var jag på skolan men inte då länge, var väl hemma runt 12. När jag kom hem sov Hanna men när hon vaknat fick jag min present! En symaskin å lite tillbehör :D Dennis å Hanna vet hur man köper presenter dom :) Det blev super, nu ska jag prova lära mig sy massa!!! Sen var vi på Shanghai Wook o käkade middag, MUMS! Hanna smakade räkchips ock tyckte dom var goda :)
Efter middagen gick vi hem och då kom mamma, Thomas, Daniel, Erica, Nora, Klara, Sofie, Freja, Robin och Hans! Dennis hade gjort två tårtor, en prinsesstårta o en "vanlig", som vi mumsade på! Jag fick pengar till klippning av mamma, Thomas och Sofie m fam så ÄNTLIGEN ska jag klippa mig!!! Å till helgen ska jag å Dennis slurpa i oss vinet jag fick av Hans (nu när jag äntligen får dricka som han sa ^^)! Jag fick har även fått blommor samt en slant att lägga på nå bra, lär ju inte bli svårt ;P Jag hade en super duper födelsedag!

Idag har jag sytt mitt första verk med min symaskin :D Ett förkläde till Dennis! Jag gjorde det på fri hand så det är väl inte supersnyggt, men det blev uppskattat ;) Det var roligt!

Nästa vecka är det hemtenta... Suck!

På söndag börjar Babbysimmet igen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards